Меню сайту
Наше опитування
Хто ви?
Всього відповідей: 197
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Дошкільна освіта дітей з особливими потребами

Дошкільна освіта дітей з особливими потребами

Інклюзивна освіта – вимога сьогодення

«Дитина розвиток якої ускладнений дефектом,

не просто менш розвинена, ніж її однолітки,

 а розвинена інакше»

Л.С. Виготський

 

 

В дошкільних навчальних закладах м.Нетішина охоплено інклюзивним навчанням 92 дитини. 30 дітей з вадами зору , 62 дитини з вадами опорно-рухового апарату. В закладах створено належні умови для дітей з вадами психофізичного розвитку.

На базі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №4 «Вогник» з 2002 року функціонує профілактично – реабілітаційний  центр для забезпечення інклюзивної освіти дітей  дошкільного віку з особливими освітніми потребами – з офтальмопатологією.

 


Мета  роботи профілактично – реабілітаційного центру  – рання діагностика  захворювань очей  у  дошкільників, ефективне здійснення корекційно – компенсаторної  та профілактичної роботи,  розвиток та  збереження  залишкового  зору в  дітей.


Кабінет для корекції зору забезпечено спеціальним  обладнання: дзеркальний офтальмоскоп, скіаскопічні лінійки, кольоротестер, апарат «Рота для визначення гостроти зору, демонстраційний матеріал, дидактичні посібники», що дає можливість дітям з особливими потребами отримувати професійну медико-профілактичну допомогу в умовах дитячого садка.

 

У дошкільному навчальному закладі №5 м. Нетішина з 2002 р. функціонує профілактично-реабілітаційний центр для дітей, які мають порушення постави та плоскостопість.  

  До послуг дітей зал лікувальної фізкультури, масажний кабінет, хореографічна зала.

Робота профілактично-реабілітаційного центру спрямована на:

-          формування правильної постави;

-          корекцію порушень постави та плоскостопості;

-          зміцнення м’язової системи організму дитини;

-          розвиток силової витривалості. 

Основною формою роботи є заняття з лікувальної фізкультури.

 


 

 

Індивідуально-корекційні заняття проводяться з дітьми, які мають порушення постави та плоскостопість за призначенням лікаря.  

 


 

 

Масаж добре поєднується з лікувальною фізкультурою та хореографією.

 

 

 Масаж враховується до рухової активності  нарівні з фізкультурою і рухливими іграми.

Великий оздоровчий ефект мають заняття з хореографії, під час яких у дітей розвиваються і тренуються м'язові відчуття дітей, зміцнюються сила і рухливість кістково-м’язового апарату.

 


 

Хореографічні вправи сприяють корекції незначних відхилень у розвитку постави (сколіоз), ступні (плоскостопість), форми ніг (клишоногість).

Діти, які мають вади опорно-рухового апарату, виховуються в групах разом з усіма дітьми, таким чином здійснюється  інклюзивне навчання, яке передбачає перебування дітей з особливостями розвитку  разом із здоровими дітьми. Діти з особливими потребами, включаючись в освітній процес, взаємодіють зі здоровими дітьми, наслідують їх, отримуючи соціальний досвід. 

Пошук
Приймальня
(03842) 3-44-40

Режим роботи:
ПН-ЧТ - з 8.00 до 17.15
ПТ - з 8.00 до 16.00

Друзі сайту
Педагогічна преса


directed by MOTYLEK icq: 449769667 © 2019
Зробити безкоштовний сайт з uCoz