Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Дошкільна освіта дітей з особливими потребамиДошкільна освіта дітей з особливими
потребами Інклюзивна освіта – вимога сьогодення «Дитина розвиток якої ускладнений дефектом, не просто менш розвинена, ніж її однолітки, а розвинена
інакше» Л.С. Виготський
В дошкільних навчальних закладах
м.Нетішина охоплено інклюзивним навчанням 92 дитини. 30 дітей з вадами зору ,
62 дитини з вадами опорно-рухового апарату. В закладах створено належні умови
для дітей з вадами психофізичного розвитку. На базі дошкільного навчального закладу
(ясла-садок) №4 «Вогник» з 2002 року функціонує профілактично –
реабілітаційний центр для забезпечення
інклюзивної освіти дітей дошкільного
віку з особливими освітніми потребами – з офтальмопатологією.
Мета роботи профілактично – реабілітаційного центру – рання діагностика захворювань очей у
дошкільників, ефективне здійснення корекційно – компенсаторної та профілактичної роботи, розвиток та
збереження залишкового зору в
дітей. Кабінет для корекції зору забезпечено
спеціальним обладнання: дзеркальний
офтальмоскоп, скіаскопічні лінійки, кольоротестер, апарат «Рота для визначення
гостроти зору, демонстраційний матеріал, дидактичні посібники», що дає
можливість дітям з особливими потребами отримувати професійну
медико-профілактичну допомогу в умовах дитячого садка.
У
дошкільному навчальному закладі №5 м. Нетішина з 2002 р. функціонує
профілактично-реабілітаційний центр для дітей, які мають порушення постави та
плоскостопість. До послуг дітей зал лікувальної фізкультури,
масажний кабінет, хореографічна зала. Робота
профілактично-реабілітаційного центру спрямована на: -
формування
правильної постави; -
корекцію
порушень постави та плоскостопості; -
зміцнення
м’язової системи організму дитини; -
розвиток
силової витривалості. Основною
формою роботи є заняття з лікувальної фізкультури.
Індивідуально-корекційні заняття проводяться з дітьми, які
мають порушення постави та плоскостопість за призначенням лікаря.
Масаж добре поєднується з лікувальною фізкультурою та хореографією.
Масаж враховується до рухової
активності нарівні з фізкультурою і
рухливими іграми. Великий оздоровчий ефект мають заняття з хореографії, під час яких у дітей
розвиваються і тренуються м'язові відчуття дітей, зміцнюються сила і рухливість
кістково-м’язового апарату.
Хореографічні вправи сприяють корекції незначних відхилень у розвитку
постави (сколіоз), ступні (плоскостопість), форми ніг (клишоногість). Діти, які
мають вади опорно-рухового апарату, виховуються в групах разом з усіма дітьми,
таким чином здійснюється інклюзивне
навчання, яке передбачає перебування дітей з особливостями розвитку разом із здоровими дітьми. Діти з особливими
потребами, включаючись в освітній процес, взаємодіють зі здоровими дітьми,
наслідують їх, отримуючи соціальний досвід. |
Пошук
Приймальня
(03842) 3-44-40 Режим роботи: ПН-ЧТ - з 8.00 до 17.15 ПТ - з 8.00 до 16.00 Архів записів
|