Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Структура управління
Освітня галузь Нетішина функціонує і розвивається в контексті Національної доктрини розвитку освіти, де окреслені перспективи, реалізація яких означає важливий крок у поступі нашої держави до світової інтеграції.
Потенціал освіти міста складають:
В 2005-2006 н. р. загальну середню освіту здобувають 5031 учень; суспільним дошкільним вихованням охоплено 1740 дітей (в т. ч. 368 учнів 1-х класів);
1665 учнів задовольняють позашкільні освітні заклади.
У закладах освіти працюють — 1278 чоловік, з них:
725 — педагогічних працівників
553 — технічного і обслуговуючого персоналу
Пріоритетними напрямками розвитку освітньої галузі міста є:
Пріоритети діяльності управління освіти з кадрових питань:
Структура управління освітою м. Нетішина
Апарат і структурні підрозділи складають загальне поняття управління освіти, практична діяльність якого організовується, виходячи із затверджених планів, програм розвитку, з урахуванням поточного моменту і ситуації, що складається, здійснено перерозподіл функцій і повноважень між управлінням освіти та навчальними закладами, проведена робота щодо оптимізації організаційно-управлінської діяльності, запроваджено систему морального та матеріального стимулювання праці керівників загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних закладів освіти, педагогів.
Протягом 2005 року зміцнено матеріально-технічну базу навчальних закладів, впорядковано систему організації харчування, безкоштовним харчуванням забезпечується 100% учнів 1-4 класів. продовжують успішно функціонувати профілактично-реабілітаційні центри в ДНЗ №3, №4, №5.
На базі дошкільного навчального закладу №7 завершено апробацію Програми розвитку дитини; в початкових класах ЗОШ №4 завершено перехід на систему розвивального навчання: ствердився в освітньому просторі Хмельниччини навчальний заклад нового типу «школа-ліцей».
Створена і впроваджена багаторівнева система підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів, їх резерву, оновлено зміст підготовки педагогічних кадрів з урахуванням вимог реформування освіти і тенденцій розвитку світового освітнього простору.
В практику роботи втілено проведення моніторингових досліджень якості освіти; створено банк наявного програмного забезпечення з урахуванням механізму експертизи адаптованих і деформованих програм.
Видано 1 випуск Книги Пошани педагогічних працівників «Учителю, перед ім’ям твоїм…»
Запроваджено систему професійно-педагогічної адаптації новоприйнятих фахівців.
Збережено мережу закладів освіти:
1. «науково-дослідницька»;
2. «інновації навчання».
|
Пошук
Приймальня
(03842) 3-44-40 Режим роботи: ПН-ЧТ - з 8.00 до 17.15 ПТ - з 8.00 до 16.00 Архів записів
|